Sailor Moon Special

Sailor Moon Special 1

Sailor Moon Special 2

Sailor Moon Special 3





3 comentarii:

Anonim spunea...

multumesc ca ai adaugat sailor moon special!in fiecare zi ma surprinzi cu ceva placut! daca nu cer prea mult poate mai adaugi filmele cu sailor! merci

Chrysia spunea...

Care filme cu sailor vrei le adaug?eu mai stiu doar doua mini-episoade:Make-up Sailor Senshi si Ami's First Love.Daca mai stii vreun film,spune-mi si-l voi cauta.Iti multumesc pentru aprecieri!

Anonim spunea...

da la cele 2 mini episoade ma refeream! nu stiam exact cate filme sunt si imi povestise cineva ca sunt 5 dar cred ca le a considerat ce acestea 2 tot filme:D!sincer eu vazusem demult doar 1 din cele 3 postate de tine si abia acum le am vazut pe toate 3! deci a fost eroarea mea cand am zis filme scz...

Blog Widget by LinkWithin