102 Dalmatieni

|

Walt Disney Pictures aduce inca o data in prim plan comedia, fantezia si aventura plina de umor in urmarea mult anticipata a spargatorului de box office “101 Dalmatians”. In aceasta poveste complet noua, Cruela de Vil (Glenn Close) este eliberata din inchisoare pentru buna purtare, jurand ca nu va mai avea niciodata nimic de-a face cu blana. Cu toate acestea ea nu isi poate tine promisiunea si pune la cale un nou plan diabolic pentru a face rost de o noua haina din blana de dalmatian. Buna dispozitie si aventura ating cota maxima atunci cand Cruela si cateii alearga prin Paris, in noua comedie de la Walt Disney Pictures, “102 Dalmatians”.






6 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari pt blog e superb! am fost incantata cand l am descoperit si de atunci tot descarc filme si desene! cu toate astea am o mica nelamurire la inceput cand deschideam linkul aparea structurat p diferite ctegorii poezii povesti desene etc si gaseam tot ce mi doream!acum de ce nu mai apare asa? e vina calculatorului meu sau ce s a intamplat? in rest ce sa spun k a fost o idee minunata sa creati acest blog! multumesc

Chrysia spunea...

Buna!Ma bucur foarte mult ca-ti place blogul si sper sa gasesti tot ce-ti doresti aici!In legatura cu structura ar trebui sa-ti apara chiar sub imaginea cu tom&jerry un menu.Ce browser folosesti?Opera cumva?

Anonim spunea...

buna! nu opera! folosesc internet explorer si mozila! ciudat este ca la inceput aparea exact cum spui meniul sub imaginea cu tom&jerry insa de vreo 2 zile nu mai apare! am incercat si de la un alt calculator cu browser mozila si tot nu apare....dar cine stie poate voi reusi pana la urma! merci

Chrysia spunea...

Ai dreptate,Adriana,cu Internet Explorer nu apare,nu-mi dau seama de ce,dar la Mozilla merge.Tie nu-ti functioneaza nici cu Mozilla?

Anonim spunea...

gata am reusit! dupa ce m am chinuit vreo 2 ore:D dar bine ca am reusit erau niste setari care trebuia sa le fac in view si acum apare meniul si in explorer si mozilla! merci mult ca mi ai raspuns la mesaje deoarece la inceput am crezut ca e vina blogului ma gandeam ca schimbi ceva la meniu! bafta in continuare!
ps vroiam sa te rog daca poti si ai timp sa postezi "Cartea junglei". mi ar placea mult sa revad!ms

Chrysia spunea...

Nu am Cartea junglei dar voi face tot posibilul sa fac rost de acest film. :-*

Blog Widget by LinkWithin